Informacja dotycząca zadań z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego
Ośrodek Pomocy Społecznej – Referat ds. świadczeń rodzinnych w Siewierzu informuje, iż z dniem 1 stycznia 2018 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 2017 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin (Dz. U. z 2017 r. poz. 1428), Marszałek Województwa Śląskiego przekazuje Wojewodzie Śląskiemu zadania z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego.
W związku z tym, zadanie koordynacji ww. świadczeń realizować będzie Oddział do Spraw Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego PS XII wraz z Zespołem do spraw weryfikacji uprawnień i ustalania nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych PSXIIa w Wydziale Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Powstańców 41a (tel. 32 606 33 56, 32 606 33 65). Adres do korespondencji : Śląski Urząd Wojewódzki, Wydział Polityki Społecznej, ul. Powstańców 41 a, 40-024 Katowice.
email: l.matyja@ops.siewierz.pl tel.:32 649 94 33 , w dniu: 05‑01‑2018 09:47:04
email: l.matyja@ops.siewierz.pl tel.:32 649 94 33 , w dniu: 05‑01‑2018 09:47:04
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|